poniedziałek, 20 stycznia 2014

Gdzie ten śnieg?

Oj czekają te moje pociechy, czekają a tu nic :( Ostatnio nawet trochę go spadło, ale nie zdążyłam sanek wyciągnąć a tu już po śniegu. No cóż, to może chociaż trochę śniegowych projektów pokażę. Pierwszy to wieszaczek-domek zaprojektowany dla pracowni Kreatywnie.com:

 

Szybki pokryte są grubą warstwą błyszczącego lakieru:





Druga praca to zaległa bombka z zimowym krajobrazem:



Jak widać, za oknem raczej wiosenno-jesiennie :)




Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)

2 komentarze:

  1. Wieszaczek zachwycił mnie już na stronie Kreatywnie :) prześliczny jest ! Co do zimy ... u mnie na południu cały czas na plusie :) swoją drogą kiedy pomyślę że ja kierowca nizinny mam zimą jeździć po tych pagórach to się cieszę że taka zima jest :) pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń